Gott nytt år ?

Nej nej nej! Varför säger alla gott nytt år nuu? Det är fortfarande 2010 ju! Man säger gott nytt år efter tolvslaget ?
I kväll kommer famlij och vänner över och firar nyårsafton :) Blandannat mina underbara kusiner Simon och Evelina + en kompis :D Ska bli kul men det kommer bli många små barn oxå och jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt men vi får se ;)
Jag har funderat på vad jag ska ha som nyårslöfte och har kommit fram till att det blir att sluta bita på nagelbanden för dom ser hemska ut! massa ärr och sår och skit så hoppas att jag har slutat innan sommaren iallafall!
Hoppas ni får kul ikväll! ;D
bild som jag tog här om dan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0