Stakarn...

Idag på vår träning bröt Molly handen när hon skulle köra en sträck halv. Jag tror hon kom in i trampetten med fel fot och inte fick tillräckligt mycket fart upp, så hon ramlade rakt ner i mattan och hon försökte väl ta imot sej med armarna men landa snett..
Det var inte så kul att se, hennes handled var liksom.. spagetti :S
Ambulansen kom efter en timme! -.- Sega .. Medans fick vi träna uppe på podiet.
Det här var den sista träningen förns uppvisningen, nu blir det nog inte lika bra..
Men det här händer! Gymnastik är fan livsfarlikt! om hon inte hade tagit imot med armarna skulle hon typ brutit nacken!
Det här blev långt, så jag ska sluta nu!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det kommer att gå jättebra på uppvisningnen! Det som inte är klart löser vi på plats så det kommer bli bra. Det är bara att köra järnet och ta det försiktigt :)

2011-04-13 @ 22:31:42
URL: http://ienannandelavstan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja, jag hörde det. Stackars Molly! Men ni kommer att vara grymma på lördag, det vet jag:) Ös som ni brukar!:) Och få någon att filma så att jag kan se sen:)

2011-04-13 @ 22:42:51
URL: http://joesofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0