Helluu där ;)

Jag stannar hemma idag, känner mej fortfarande lite sjuk :(
Jag åker till pappa (spånga) idag istället för imorgon för att jag ska kunna träffa familjen där lite för jag ska sova hos Beatrice på tisdagen till Onsdag i Kungsängen och så ska vi på kryssning i helgen med hela släckten på Åsas sida :) Vi brukar typ äta mat tillsammans sen går jag och Tilda överallt och kollar på allt som händer, händer så jävla mycket!
Skit kul asso ! ;P
Aja ÅSa kommer och hämtar mej här i Viksjö runt 12 typ :?
Jag slipper skolan! :D Sooooft!
Domdär ***** tågen och bussarna asso, allt står ju stilla! Jag börjar tänka hur jag ska ta mej till skolan från pappa :S
Det här inlägget blev ganska långt och tråkigt haha :P
NO SCHOOL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0