I'm back!

Yupp! Det är sant, jag är tillbaka :D
Den där killen kunde inte fixa det, så jag fick göra en grej på den så att datan blir som ny så jag har inga bilder eller några program på den -.- Men det fixar sej snart :)
Nu är jag med Moa, hon ska sova hos mej :)
Vi har vart ensama hemma så det har varit lite... Stojigt! :P Bilder kommer kanske imorgon, men bara kanske!
Imorgon åker jag och Moa till Kista och shoppar lite ;)
Vi har tjockat oss som in i *****!
Vi har delat på; två pizzor, en kladdkaka, chips och ca 1 kg godis! Fast typ allt godis är kvar och vi år inga chips typ, och vi åt bara upp en pizza :P Men kladdkakorna hade vi tävling om vem som åt upp snabbast :P Jag vann! :D Mohahaha!
Nu sover typ Moa så jag kanske oxå ska gå och lägga mej nu ;)
Imorgon tänkte jag väcka Moa på något uppfriskande sätt ;D Jag filmar och lägger upp videon om ni har tur :P

Godnatt! See you :)
Vänta litee, jag har en bild på datan just nu, som jag tog från google bara för att ha en fin bakrundsbild! :D

EN KOSSA! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0