Näspercing !

Idag åke jag ju direckt in till satan och mötte upp Sanna och Sannas kompis Emelie, tog tunnelbanan till Hötorget sen gick vi till ett ställe där man kunde tatuera sej och ta percingar. Så fick dom ringa till min pappa och kolla om det var okej och massa sånt.
Sen fick jag gå in i ett litet rum sen gick det typ skit snabbt, han gjorde en liten prick med en blå penna och fråga om det var där jag skulle ha den, sen tog han bara en pistol ni vet såna man tar hål i örat med och pang så satt den där!
Det gjorde inte alls ont när dom tog den med jag blev ganska snurrig och det dunkade i näsan. Det gör fortfarande lite ont men det går nog över om några dagar hoppas jag :S Sen gick vi typ och kolla lite kläder sen åkte vi hem :)
Har tyvärr ingen bild just nu men det kommer! :D
Haha världens tråkigaste bild ? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0