Plugga plugga plugga... -.-

Åja! Såklart jag har en bra förklaring varför jag inte har bloggat på hela dagen!
  1. Jag har vart i skolan ? (slutade sent)
  2. Jag och Natta luffa inne på ICA och vänta på att hennes mamma skulle hämta oss för vi orkade inte gå hem i detta oväder ! :O
  3. Jag gick direkt hem till Natta när vi kom hem.
  4. Vi tog bussen  till Jakan typ kl. 18.
  5. Kom tillbaka till Viksjö, gick av vid ICA, Natta skulle köpa en dricka och så träffa vi Johanna, Sandra och Sara så vi stannade vi där lite. Och sen kom Nattas Pappa och hämta oss vid ICA :)
  6. När jag kom hem var jag tvungen att PLUGGA!
Super kul
Är fortfarande inte klar med läxan, så jag måste fortsätta plugga nu.... Suck! Måste värkligen sova, jag är så trött!
Så jag säger väl godnatt också!
See you ! :D
Haha, knasbollar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0