Shasha!

Nu sitter jag och degar framför datan i min brorsas rum, han drog in mej hit för han ville ha sällskap när han spela något tv-spel -.- Men vad gör man inte för lilla Vicktor ? ;)
Jag har haft träning också, det gick väl sådär... Jag va lite seg och orkade inte, men kämpade på ändå :) Det var fristående träning och det ända man gör är att värma upp lite sen kör vi ett fristående i 2 timmar om och om och om igen och finslipar på små fel som att sträcka på tårna, vara mer tydlig i rörelserna och att allt ska flyta på utan hack osv... Lite irriterad blir man tillslut ! :/
Imorgon ska jag Linnea och Mamma till tandläkaren och sätta dit ett nytt tandsmycke eftersom mitt lossnade för några dagar sen! Hoppas den här sitter lite längre ;)
Hare gött så länge! :D
'
Japp, det är min hund!
Ronja bebis är galen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0