Something fun x)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? -A tower ;/
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? -En vägg 
3. Vad var det senaste du såg på tv? -Musik på Mtv :D
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: Halv tre kanske ?   
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? -Musik och tv ;) 
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? -Igår kväll och jag va med kompisar  
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? -Facebook :D
8. Vad har du på dig? -Mjukdress♥ 
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? -Har ingen aning :/
10. När skrattade du senast? Ehm, igår typ :P
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? -Målarfärg och tapet :P
12. Har du sett något konstigt på sistone? Jag ser konstiga saker varje dag... 
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Utmaning??
14. Vilken film var den senaste film du såg? - I taket lyser stjärnorna :)
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Typ allt jag vill ha kläder, ny mobil, en egen chaufför som kör mej vart jag vill när jag vill! :D
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till - Jag är jätte kännslig med mat som jag inte brukar äta, det är inte gott så då äter jag inte ;/
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? - Krig, misshandling och fattigdom...
18. Tycker du om att dansa? - Har alltid gjort 
19. George Bush? -Va ?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Flickan skulle nog heta Jessica, min lossas kompis hette Jessica och jag har alltid velat det (:  och pojken skulle nog heta Alexander  
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Jaaa då 
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? '' På andra sidan porten står dom du älskar, välkommen (: ''
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? -Ingen aning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0