Sportlov!

Idag har jag spenderat min dag i skolan, ovanlig eller hur ?  :O
Efter skolan va jag med Diana den coolaste Zandi ;) Vi typ gick runt skolan 50 gånger sen slutade Ferat och Adde så vi va med dom :) Jag glömde mina skor i mitt skåp.. fråga inte hur det gick till :O
Men det är sportlov! Asso jag har typ inte sett fram emot det så mycke, eller asso..joo det ska bli skit skönt med lov och jag ska göra en massa kul, men jag har typ inte räknat ner dagar eller något som jag brukar ... :S
Aya just nu kollar jag på tv och lyssnar på musik, jag är inte inne på facebook som är lite ovant för mej för jag är alltid inne .. :O Men jag ska försöka att inte logga in på facebook innan jag bloggat för annars fasnar jag där och orkar inte blogga ;?
Vi har inga träningar under lov så jag kommer inte träna på en stund nu :( Snyft .. :(
see you! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Haha, aa Hanna, du e as häftig :D ♥

2011-02-25 @ 18:04:44
URL: http://lovenlose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0