Dag 1.

Jag heter Hanna är 12 år snart 13 :) Går i viksjöskolan. Bor i Viksjö varannan  vecka med mamma, bonus pappa Lasse, bonus brorsa Vicktor, svart labrador Ronja och min syster Sofie och i Spånga varannan vecka men min pappa, bonus mamma Åsa, bonus syster Tilda, bonus syster Sanna, min syster Sofie och sen har jag en bonus syster till Linda men hon har flyttat hemifrån nu :P
Jag har haft skilda föräldrar sen jag var 3 år. Jag har flyttat 6 gånger. Bor i radhus :P
Jag åker skidor på vintern och har gjort det sen jag va ca 3 år. Jag går på gymnastik 2 och 2½ timme 3 gånger i veckan. Har gått på gympa sen jag va 3 :)
Har många vänner nya och gammla.
På sommaren badar jag mycke! I sjön och i min pool i spånga :) Är med kompisar och ute på kvällarna :)
Har ett landställe med pappa, farbror, kusiner och farmor i Dalarna där är jag sommar vinter vår och höst finns inte någon speciell årstid jag är där :P
I am who I am...
Spånga.
Romme- 07 Kusin Evelina och jag :)
Ronja :)


Kommentarer
Postat av: Eve :)

hahah, d va ett tag sen ^^ <3

2011-01-05 @ 23:51:31
URL: http://evelinord.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha aa ;P Tiden går snabbt :/ <3

2011-01-06 @ 14:06:07
URL: http://flashiiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0