Heeeej! ;D

Sha sha Hanna här !
Kom nyss hem, har vart ute med Cassi, Jonte, Adam & Sandra :) Vi va typ hemma hos Jonte först sen kom hans pappa hem och då drog vi ut till ica & vi typ jaa du... Vet inte riktigt va vi gjorde men aja :P
Pappa har åkt till Spanien så jag bor hos mamma i tre veckor, fast det är bara en vecka kvar nu :$
Jag har inga läxor att tänka på, LÄXFRI! :O
Har typ inget intressant att skriva om idag så det får bli kort :)
Juste! Hade roooligaste lektionen igår HAHA :P Vi hade NO och vi har börjat snacka om elektronik så alla fick en miniräknare (som fungerade? :O) Och limpistoler och telefoner och massa såna saker... Sen fick vi komma fram och ta massa verktyg :P Sen vår lärare sa typ,
- Ni får slå sönder dom här sakerna så mycke ni vill, och bla bla bla... :P
Så det här är mirr resultat på miniräknaren :D
Före...
Efter... :D
Mehe... Jag fick typ en aning damp på den där miniräknaren för den gick aldrig sönder så jag tog i med händerna istället :$
Ruligt ruligt ;)

Kommentarer
Postat av: FRIDA ♥

fett skillat hanna :D

2011-01-22 @ 17:43:17
URL: http://staayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0