Hej

Kom hem från min träning som började kl. fem, den skulle ha slutat kl sju men min tränare ska åka till Holland i sex månader, så jag Moa och Linnea stannade kvar och tränade till klockan nio, sen fick vi säga hejdå till våranunderbara Josefin... :'( Sex månader! Jag kommer aldrig klara mej! Hon har vart min tränare i flera år! Jag träffar henne i minst sju timmar i veckan och nu inte alls på flera månader... Kommer kännas så tomt utan dej Josefin. Du får mej alltid att skratta och på bra humör, jag kommer sakna dej jätte mycke! Jag lovar att göra ALLT för att ta oss till finalen, jag ska kämpa tills jag dör. Svårt att säga hejdå men vi ses senare... Sex månader går snabbt.
Du är den bästa! Bara för underbar.
Jag älskar dej och kommer sakna dej.


Du är så rolig och påhittig du :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag kommer att sakna dig med!

Du är en fantastisk tjej som gett mig otroligt mycket glädje! Jag älskar dig också! Men vi ses snart igen! Tiden går fort;)

2011-01-27 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0