Hej och hejdå!

Jag har vart hemma hos pappa och hämtat skidor, jag ska åka till landet med kusin vitamin Simon & Evelina och farbror Lasse :) Ska bli skönt att komma bort lite..
Kommer inte kunna blogga imorgon för jag ska lämna in min data till någon snubbe som ska fixa tillbaka mitt lösenord till min inloggning, just nu får jag nöja mej med gästernas inloggning ;)
Min brorsa åkte nyss in till KS.. Han har haft hockey match nyss och det började typ sickas i bröstet men han fortsatte spela, sen nu när han kom hem så slår hanns hjärta typ extra slag även fast han är helt lugn ? :/:/ typ ..
Hoppas det blir bra bror.. :(
Nu ska jag va med familj :D Minus Vicktor och Lasse då ..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0