inte bra...!

Det här är ju inte bra! Fy dej Hanna FY DEJ! Jag har inte bloggat på länge nu, men jag lämnade min data hos mamma igår så att jag inte skulle behöva hämta den hos pappa sen ! Så hade helt enkelt ingen data att blogga på! :(
Första skoldagen idag efter lovet! Jag somna vid halv 2 ungefär och min väckarklocka ringde halv 7 :) Tog bussen och pendeln till skolan och jag började 10 över 9.
Kul att träffa alla kompisar! :D Men letionerna var inte riktigt lika kul ;)
Sitter och kollar på tv och äter paprika ;) Har nyss duschat för jag har vart på träning :)
Ska nog ta ett fotbad nu !haha ;)
Kramis!
Små pluttar på träning ;) Vet inte vilket år det var men länge sen iallafall! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0