UTvecklingssamtal

Kom nyss hem från skolan :)
Jag slutade typ 2 ? :O
Sen stannade jag i skolan tills halv 4 då jag hade utveclingssamtal :/
Jag är tydligen skit bra med det jag gör på lektionerna och jag kommer gå ut Viksjöskolan med VG+ minst :D Om jag fortsätter jobba som jag gör :)
Det ända problemet med mej var visst att jag inte äter... Min lärare ska kolla till mej varje dag om jag äter-.-
Aja ska snart till Moa sen ska vi åka till träningen :)
Jag har bestämt mej att jag ska komma ner i spagat på mitt ben som jag inte redan kan på och sen ska jag komma ner i splitt! :D Jag kom nästan ner igår det är typ 5 cm kvar, så det är bara att bita ihop och pressa! :D
Några kanske fattade :P
Höhö :P Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna jag fattade iaf :) <33

2011-01-18 @ 20:36:19
Postat av: Hanna

Det är bra! <33

2011-01-19 @ 19:29:25
URL: http://flashiiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0