Bääästa på länge ! :D

Jag lovar bästa dagen på as länge!
Så jävla kul!
Okej jag ska försöka förklara kort ..
Först va det ju avslutning i skolan .
Efter "skolan" drog aaaaaas många till lövsta och bada :)
Jag har så jävla ont i fötterna ska ni veta ! Jag badade inte för jag kunde inte -.-
Vi sprang från klippa till strand om och om igen och alla kottar och skit .. Aj !
Vi var där typ 6 timmar xd
Rooomeo!
Han springer hahaha!
Efter det drog vi till lundskolar och grilla! :D
Sen när jag och natta är hemma hos mej så ringer Miranda, hon har tappat sina nycklar så jag och natta springer ut i skogen mitt i natten och letar nycklar vi hitta dom sen drog vi hem :)
Nu har vi kollat på 8 miles, bäääästa!
Hehe kort men god natt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0