IKEA

Jag bloggade ju inte i typ tisdag, onsdags ? Aja i alla fall Den dagen var jag med Jossan först, vi prata lite senare åkte vi till IKEA :O
Där vi träffa på Natta och Linnea :) Galet kul hde vi! Jag tror inte jag har skrattat så mycke på länge asso.. Vi typ satt på bussen och garva oavbrutet så alla kolla på oss xD
Busungarna gömmer sej bland alla byggrejor ^^
Mjukglass :D
Natta i framtiden  xD                                                  Linnea i framtiden xD
Jossan i framtiden xD
Leker utanför bajshuset :)
Och sist men inte minst!
En lastbil kom upp från ingenstans och höll på att köra in i oss !
Haha alla fick panik och visste inte vart vi skulle ta vägen så alla springer åt olika håll!
Och det hela lyckades jag få med på film :D
Kolla Jossans min i början ! Det var det vi satt och garva åt heeela vägen hem på bussen! xD
Fyfan va kul det va! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0