Dagen.

Idag har jag gjort många grejor ska ni veta .. Först vaknade jag så satte jag på en film. Sen åt jag frukost :P
Sen kl typ 11 åkte jag mamma och Sofie till jakan så att jag och Sofie skulle klippa oss -.-
Jag ville inte följa med för jag vet att hon skulle klippa av hela håret för mitt hår är så slitet...
Sen när jag skulle klippa mej sa hon att hon skulle klippa undefär en Desimeter. Hon klippte minst 2 ½!!
Asså jag är helt seriös nu, jag höll på att börja grina! Så jävla kort!
Innan vi åkte hade jag hår ner till naveln, och nu är det jätte kort!
Sen har jag vart nere på Ica där jag träffade Jossan och Maria :)
Sen har jag duschat och städat mitt rum :D
Ikväll blir det typ tjejmiddag med vänner och familj :) Kulkul!
Blev lite långt det där menmen :P
Dumma frisör, ge tillbaka mitt hår! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0