Han -.-

Jag ursäktar min kära bror Vicktor persson han är ca 1 ½ år gammal och bär blöja :D
Men jag va iallafall i Jakan med Linnea, vi gick direkt in till H&M, jag köpte inget för jag hade inga pengar med mej :P Men jag Köpte lite kläder igår som jag kommer lägga upp bild på senare :) Sen gick vi till Burger King! Haha vi garva typ hela tiden och blandade olika röror :P
Sen gick vi tillbaka till H&M och gjorde "Våran grej", såhär gör man: Gå igenom en del av affären och plocka på dej det absolut fulaste du ser, gå sen till omklädningsrumet och prova kläderna, strunta i stolekar!. Haha det är så galet kul håller på att kissa på oss varje gång!
Vi gick till bussen någon gång vid 7 och nu är jag hemma :)
Nu ska jag "leka" med min 1 ½ åriga broor! ;)
Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0