I'm back !

Då var man tillbaka till verkligheten då ;)
Jag har typ blivit såå solbränd i aniktet nät jag åkt skidor! Och nu tänker ni typ ooh lycko henne, lite brun färg i ansiktet så här mitt på vintern! -Men nähää så är det inte med lilla Hanna för Hanna blir jätte rööd och istället för att bli brun sen så får jag fräknar -.- Typ alla tyker att det är fin och gulligt med fräknar på andra utom dom själva.. Och jag är en av dom! Kanske lägger ut bild senare ;)
Just nu sitter jag nere i "källaren" med Pappa och Sofie och kollar på Speed 2 typ lite som Titanic :)
Jag är typ kääär i filmer just nu! Jag har typ ingen favorit för det är så sjukt många gryma filmer just nuu så måste jag nog säga Burlesque, den är såå bra! Musiken, skådisarna allt :) Har ni inte sett den så gör det !
Och så följer jag serien No ordinary family som också är grymt bra!
Såå nu tänkte jag ladda ner lite fler avsnitt av No ordinary family och andra filmer jag kan kolla på :D
Hejdåå :)
P.S om min kära syster ser det här så FÖRLÅT men jaa jag lånade din kamera (ett tag sen) men förlåt ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0