Otuuur ?

Jag var nog lite trött idag på träningen...
Först, jag har skadat foten men det skiter vi i! Känns inte äns, eller ? ;/ Aya och sen på träningen körde jag en rondat flickis ner för en kil, och jag körde så långt så jag landa på golvet så aj till min skadade fot och aj till mina knän! Och sen fick jag typ överrotatinon, nä men jag flög bak efter det och dunka i huvet i golvet -.- AJ TYP !
Men stoppade det mej? Ha, nej knappast!
Så jag gick över till tumblingen och körde en rondat flickis där med, och landa på huvet och typ vred till hela skiten ...! Bara att fortsätta ... ;/
Men guud va kul att det går så bra för dej idag Hanna! Haha, men sånt här händer ganska ofta i den här sporten :S
Nu ska jag typ duscha och sen plugga biologi -.-
Bye!
Inete från den här träningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0