Snodd från Jossan!

Namn: Hanna
Piercingar: Öronen och näsan
Tatueringar: Zero
Längd: Typ 157 kanske ;P
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Brunett
Fräknar: Mmmm...!
Motto: Motto ? :/
Kär? Kaaaanske ;$$
Önskar du att du bodde någon annanstans? Annat land ?-Jaa!
Röker du? NEEEEEEJ!

Vilket schampo använder du? Haha Massa olika ;)
Vilken parfym använder du? Också olika :P
Vad är du rädd för? Mer än man tror ...
Gillar du att tvätta? ABSOLUUT -.-
Gillar du berg- och dalbanor? JAA!

 

Senaste...
Filmen du hyrde? Vet inte, jag laddar bara ner filmer nu :P
Filmen du köpte? Oj! Jag vet inte, jag köper dom inte, jag laddar ner dom ! ;P
Låten du hörde: Dance Hall Track!
Låten du laddade ner? Dace Hall Track ;)
Personen du ringde? Fader :)
TV-program du såg? Kommer inte ihåg ;)


Favorit...
Låt: Ojojojojoj, MÅÅÅÅNGA!
Sak att göra: Också jätte många :D
Sport: Gymnastik!
Dryck: Typ saft tror jag ;)

Kläder: Olika.
Film: BURLESQUE!
Serie: Big brother och Solsidan :D

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? för många gånger....
Gråtit över en flicka? aa
Ljugit för någon? Tyvärr..
Varit i slagsmål? Nepp
Blivit arresterad? Haha nää
Träffat någon från internet IRL? Vet inte :/

Senaste...

Boken du läste? I skolan, Ingen är så söt som du ;)
Personen du fick e-mail av? Facebook haha :P
Personen du fick brev av? brev ?
Personen du fick sms av? Jossan :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans? 9 år sen.. :/
Saken du köpte? godis... :P tihihi


Vad har du gjort idag? Vart med Jossan :D
Var det kul? Jaa!
Brukar du svära mycket? Haha kanske lite för mycke.. :P
När stiger du upp på morgonen? verdag, lite innan 6. Helg, halv 11 :)
Vad har du på dig? Tigts och T-shirt
Vad ska du göra ikväll? Kolla på film :)
Var har du ont? Knäna.. :(
Använder du hårspray? Nope
Kan du stå på händer? Jupp
Håkan Hellström eller The Ark? Haha om jag måste säga någon så blir det nog Håkan ;)
Salt eller Socker? Socker :P
Gillar du ketchup? Typ 
Är du glad nu? Ganska
Var du glad igår? Aa :)
Vad dansar du till? Det jag känner för att dansa till ;)
Stockholm är... ? En kulig stad :)
Göteborg är.... ? Härligt, skönt och roligt!
Kan du sjunga? Jag vet inte.. :/
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Afrika, USA, Thailand, Turkiet och mycke mycke mer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0