Tandläkaren!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska hämta upp mej, jag ska till tandläkaren. Jag måste kolla en sak typ :P Nej men jag har en fejktand (porslintand) som jag måste kolla :)
Jag orkar intre dra hela historian men lite kort ;) Jag var typ 8 år var vi på Skara sommarland, så badade jag vattenlandet och halka på en grej och slog ut min vänstra framtand, det var ungefär en milimeter kvar av den riktiga tanden. Och det betydde att jag kunde få en porflintand! Och det är då därför jag har en tand som är kortare än den andra, men om dom gör den längre så den passar in till den andra så riskerar jag att tappa hela tanden :S Och det vill jag ju inte ;)
Haha, jätte passande bild jag vet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0