Träning snart :)

Snart ska jag börja rulla ner mot träningen :) Ska bli skönt att träna, jag vet inte varför men det ska de haha :P
Idag har jag vart i skolan som vanligt, vet inte om det hände något speciellt..
Vet ni ?! ... Igår kväll när jag skulle gå in i badrummet och göra rent min percing och ta bort mitt smink, när jag hade gjort rent den och tagit bort mitt smink så skulle jag torka ansiktet.. Och gissa vad, min percing åker ut men som tur är så stannade den i handduken så jag tvättade den och skulle sätta dit den.
Jag satt i halva och satte mej ner på knä på golvet för det gjorde så ont.
Och då ramlade den ut igen, jag hörde hur den ramlade i golvet och rullade mot duschen..
Vi har sån här dusch med dörrar som man kan putta in så det inte tar så mycke plats, så ner där vattnet rinner åkte min lilla percing!
Jag typ sprang in till mamma som sov för det var ganska sent, så hon sov.
MEn vi fick ut den och nu sitter den där :D
The end...
Haha nu drar jag, bye!
Hahaha Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0